preloader

بازدید موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر(سرمایه گذار طرح) از شرکت اکسیر صفت سینا

بازدید از کارخانه تولید دام

 

به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت توسعه نوآوری و فناوی تدبیر سینا، دکتر حسین شیرزاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر به همراه هیئت همراه صبح روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ از کارخانه تولید خوراک دام از شکمبه با نام تجاری (سیکلوفید) در شهر مقدس قم بازدید کردند.

سیکلوفید یکی از طرح‌های پذیرش‌شده در دوره اول شتابدهی شتابدهنده فیدتک است که در سال 1401 موفق به جذب سرمایه از موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر گردید. لازم به ذکر است، شرکت توسعه نوآوری و فناوری سپهر سینا با برند شتابدهنده فیدتک و هدف کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهاي نوپا، استارتاپ ها و اکوسيستم کارآفريني، فعاليت خود را در زمينه شتابدهی از سال ۱۴۰۰ با همکاری پارک علم و فناوری ایرانیان و شرکت دانش بنیان توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا آغاز نموده است.

بنابر این گزارش دکتر شیرزاده طی حضور در کارخانه تولید خوراک دام از روند تولید این خوراک بازدید و با فناوران به گفتگو پرداختند. در ادامه، دکتر صادقی، فناور پروژه روند کامل تولید خوراک برای دام از طریق استحصال محتویات درون شکمبه را به صورت فرایندی برای بازدید کنندگان تشریح نمود و همچنین مهندس خودکار و مهندس جلیلی مدیران عامل فیدتک و تدبیرسینا طرح‌ها و برنامه‌های آتی مجموعه‌های خود را برای پیشبرد اهداف شتابدهنده و حمایت از طرح‌ها بازگو کردند.

در پایان نیز جلسه بحث و بررسی امورات انجام شده در دفتر کارخانه تولید خوراک دام با حضور مدیران عامل هر دو مجموعه، اعضای هیئت مدیره و فناوران پروژه برگزار شد. لازم به یادآوری است که پروژه تهیه خوراک دام از شکمبه محصولی است با سرمایه‌گذاری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و با همکاری شتاب‌دهنده «فیدتک» که آزمایشات اولیه آن در راستای عرضه مستقیم به بازار هدف، در حال پیگیری است. در آینده نزدیک با افزایش ظرفیت تولید امکان بهره‌بندی بسیاری از دامپروری‌های سراسر کشور از این محصول دانش‌بنیان میسر خواهد شد.