اخبار تدبیر سینا را دنبال کنید
ارزش گذاری شرکت های دانش بنیان به چه صورت می باشد؟ (نکات مهم)
ارزشگذاری یک شرکت دانشبنیان، در واقع تصویری از جایگاه فعلی و آینده آن در بازار است. این فرآیند به شما نشان میدهد که نوآوریها، تیم
جذب سرمایهگذار برای استارتاپ، تکنیکها و استراتژیهای موفق
هیچ استارتاپی با اتکا به منابع محدود بنیانگذارانش نمیتواند برای همیشه رشد کند. در مراحل اولیه شاید پسانداز شخصی یا
چگونه محصولات دانشبنیان خود را به بازارهای جهانی صادر کنیم؟
صادرات محصولات دانشبنیان، یکی از مسیرهای اصلی برای رشد و تثبیت جایگاه استارتاپها در عرصه جهانی است. بسیاری از شرکتهای
شبکهسازی حرفهای برای رشد استارتاپها، چگونه ارتباطات موثری بسازیم؟
هیچ استارتاپی به تنهایی رشد نمیکند. حتی بهترین ایدهها هم اگر در یک دایره بسته بمانند، شانس کمی برای تبدیل
اخذ مجوز رسمی ارزشگذاری داراییهای نامشهود (سادان) توسط شرکت تدبیرسینا
شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا، در راستای اهداف استراتژیک خود و در جهت توسعه اقتصاد دانشبنیان کشور، موفق به
KPIهای مهم استارتاپهای دانشبنیان، چگونه موفقیت را اندازه بگیریم؟
هر استارتاپی در ابتدای مسیر با یک پرسش مهم روبهرو است: از کجا بفهمیم در مسیر درست حرکت میکنیم؟ ایده
توسعه اکوسیستم نوآوری چیست؟ نقش شتاب دهنده ها، CVC و مراکز نوآوری در بخش خصوصی
امروزه، نوآوری ضرورتی برای بقا و رقابت در بازارهای پویا به شمار میآید. شرکتهایی که نمیتوانند خود را با تغییرات
راهنمای جامع استراتژی ورود به بازار برای استارتاپها و شرکتهای نوپا
آیا میدانید حتی بهترین محصول دنیا هم بدون یک استراتژی درست، ممکن است هیچوقت دیده نشود؟ شاید شما هم یک
ابزارهای برتر مدیریت نوآوری برای شرکتهای فناوری
نوآوری یک الزام حیاتی برای بقا و رشد محسوب میشود. اما نوآوری بدون مدیریت ساختارمند، مانند جرقهای است که پیش
 
									 
	 
		 
									 
										 
										 
										 
										 
															 
															 
															 
															 
															 
															 
															